Návštěva veterináře, ať už z preventivních důvodů nebo kvůli řešení konkrétního problémů bývá někdy pořádný stres pro psa, ale taky pro jeho majitele. A pak je tady třetí strana – veterinář, který se v nejlepším případě věnuje s obrovským nasazením svému povolání a nalijme si čistého vína, někdy s námi klienty není to pořízení úplně nejjednodušší.
Co se může honit hlavou veterináři? Co je pro něj důležité? Jak můžeme my jako majitelé přispět k co nejlepší vzájemné komunikaci a nejúčinnější pomoci našemu zvířeti? Jak se navzájem lépe pochopit?
Na toto téma jsem si povídala se skvělou veterinářkou a autorkou vzdělávacího profilu Elza radí, MVDr. Jankou Radošovskou.
Jestli máte apple zařízení, podcast si můžete pustit tady, najdete ho taky na Spotify a nebo prostě klikněte na přehrávač:
V podcastu zmiňujeme:
- Janky skvělý Instagram zaměřený na veterinární témata podaná majitelům psů
- Janky kniha Elza radí – v ČR koupíte např. v eshopu Dogfitness
V bonusu na vás čeká část “charakteristika nejhoršího klienta” :-D, která rozhodně stojí za poslech a celé téma tak trochu odlehčuje.
Chcete si poslechnout i bonusovou část tohoto podcastu? Přidejte se do Pejskárium fanklubu na Herohero! To je česká platforma, díky které můžete v ceně jednoho kafíčka měsíčně podpořit moji tvorbu a vznik dalších dílů tohoto podcastu. Na oplátku dostanete vstup do kompletního archivu bonusových materiálů a spoustu dalších výhod :-).
Podcast můžete v aplikaci Apple podcasts během pár vteřin ohodnotit a dát mi tak zpětnou vazbu, zda se vám rozhovory líbí.
Za střih a úpravu podcastu děkuji Terezce, která stojí za projektem “Kreativní brejloun”, její krásné psí ilustrace najdete na Instagramu.
Jestli vás zajímá víc podobných příspěvků, článků a tipů do života se psem, budu se na vás těšit na Instagramu!
Poznámka pod čarou:
Rozhovory v podcastech reprezentují také osobní názory hosta, které se nemusí vždy shodovat s tím, co šířím sama za sebe v rámci svých dalších kanálů.